понеділок, 13 березня 2017 р.

осінньо-зимове

Навіть не знаю з чого почати. 
Що таке цікаве відбувалось протягом останнього півроку?
Я встигла побути у творчій відпустці. ЦІЛИЙ місяць працювала лише з власними ідеями.
Ну а зараз я вирішила трішки змінити пріорітети в житті.
Мені завжди не вистачало активного способу життя, спілкування і книг. І час шалено летить. 
Творчість це для мене величезна і глибока віддушина у житті, але є і інші важливі і улюблені речі.
Тому, я пробую все поєднувати. 
Тепер є відчуття, що я дихаю повніше і  не втрачаю цінний час.
А далі буде видно. 

Взимку робили зйомку. Якось окремим постом виділю, бо фотографій там моооооре.
А зараз пару робіт. Ні, їх насправді ще немало є. І всі вони для мене цінні, але поки що те, що більш мені запам'яталось. 








3 коментарі:

  1. Зазирнула сьогодні у твій блог на всю цю красу - надзвичайно захопливо бачити, як людина плекає свій талант і розвивається - це дуже життєствердно незалежно від того чи ти сам щось тямиш в тому напрямі чи ні.

    І вже якось дивно тобі писати "краса", як взагалі дивно коли пройдисвіт пише мастрові якісь оцінки його творчості. Тому просто дякую тобі за натхнення і насолоду для моїх очей.

    п.с.: ні, мене ніде онлай нема... якось я поки не відчуваю потягу до того.

    ВідповістиВидалити
  2. Инна, сколько красоты! Очень нравится твое творчество! Работы великолепные!

    ВідповістиВидалити
  3. Скільки ти встигла створити краси )) Кожна прикраса по своєму гарна - і за формою, і за кольором :) Мені ще сподобалися "мереживні" бісерні елементи в кольє та сережках, розмаїття відтінків і візерунків, поєднання матеріалів...

    ВідповістиВидалити