середу, 11 березня 2015 р.

Писанкарство

Сьогодні хочу поділитись цікавою та корисною інформацією по такій техніці як писанкарство.

Я сама не займаюсь писанкарством, але мої товаришки щороку перед Великоднем занурюються у це українське стародавнє мистецтво символів




Наші пращури вкладали глибокий зміст у кожну рисочку, яку промальовували на яйці.
Кольори, у які фарбувалися яйця, також не були випадковими, а несли певну інформацію. Писанки здавна дарували одне одному на Великдень, тому таке розмальоване символічне яйце слугувало ще й закодованим посланням для його отримувача.

Пропоную і вам заглянути у таємничий світ древніх символів, що передавалися від прадідів.

Хочу зауважити, що не потрібно бути майстром, щоб спробувати написати писанку.
Дівчатка, котрі ніколи не займались рукоділлями, починають вчитись.
Тут головне - бажання, любов та спокій у серці. З гарними думками приступати до такої справи потрібно.

Зроблю невеличкий списочок посилань на теми:

Етапи писання писанки


Як зробити писанку?


Символіка розпису писанки

Тема-гід по розділах МК писанки





У цій темі ми можемо спілкуватись, ділитись досвідом та запитувати:

 Робочі Моменти


Інші техніки декорування пасхальних яєць


Писанки рукодільниць з форуму Куфер


Література (писанкарство)

Також можна почитати про Старокиївські великодні традиції


Сподіваюсь, що вам ця інформація буде корисна.

6 коментарів:

  1. Гарна підбірка! Внесу і я трішки: ось тут https://narxivn.wordpress.com/2010/04/02/starokyjivski_velykodni_tradyciji/#more-414 моя стаття про старокиївські великодні традиції, там є і про техніки виготовлення писанок

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, дякую! це робота дівчаток, я лише пробую поширити і можливо й справді кому стане в пригоді

      якщо ви не проти, то я поділюсь вашою інформацією на куфері

      Видалити
    2. Будь ласка, Інно, та моя стаття публічна :), була надрукована в "Дзеркалі тижня" кілька років тому

      Видалити
    3. дякую! постараюсь гарно оформити з посиланням на ваш сайт

      Видалити
    4. Дякую й Вам! А писанки "Подільська пістря", що там на світлині, моя мама робила, жінки нашого роду всі захоплювались різними рукоділлями. Була кілька разів по роботі у Ваших краях, тож бачила, які там чудові майстрині творять, і деякі техніки подібні.

      Видалити
    5. о, справді..... наші матусі-бабусі стільки цікавого творили

      я досі люблю розглядати бабусину вишивку і матеріали

      Видалити